Top
  >  Flight Tips   >  Γιατί κλείνουμε πτήσεις ΜΟΝΟ από τις επίσημες σελίδες των αεροπορικών

Ποτέ δεν κλείνουμε αεροπορικά εισιτήρια από άλλα sites πέρα από το επίσημο site της εκάστοτε αεροπορικής, για τους εξής λόγους:

Διαβάστε επίσης

Tips για μια πιο άνετη πτήση με μικρά παιδιά

Απλά tips που θα κάνουν κάθε πτήση με παιδιά κάθε ηλικίας όχι μόνο άνετη, αλλά μια ευχάριστη εμπειρία για όλους.

Πόσο νωρίτερα πρέπει να κλείνουμε τα kidcations μας: μεταφορικά, διαμονή, εμπειρίες, φαγητό

Πόσο νωρίτερα πρέπει να κλείνουμε αεροπορικά, ακτοπλοϊκά, διαμονή, δραστηριότητες, μεταφορά από/προς το αεροδρόμιο, φαγητό, για να βρίσκουμε καλύτερες τιμές και διαθεσιμότητα;

Γιατί να αγοράσετε/μην αγοράσετε θέση για το μωρό σας

Το ξέρατε ότι το μωρό σας είναι πιο ασφαλές στη δική του θέση στο αεροπλάνο; Στο άρθρο, αναλύουμε τα υπέρ και τα κατά της κάθε επιλογής.

1. Δεν έχουν καλύτερες τιμές 

Μπορεί η πρώτη τιμή που εμφανίζεται να είναι χαμηλότερη σε αυτά. Αλλά αν προχωρήσεις στην κράτηση, είτε η τιμή ανεβαίνει είτε δεν υπάρχει η πτήση. Αυτό συχνά συμβαίνει γιατί δεν έχουν live διαθεσιμότητες.

2. Δεν μπορούμε να διαχειριστούμε την κράτησή μας

Μετά την κράτηση, δεν μπορούμε για παράδειγμα να προσθέσουμε γεύματα ή να επιλέξουμε θέσεις ή να διορθώσουμε τυπογραφικά. Είναι ανάγκες που μπορεί να προκύψουν μετά την αγορά. Και η αντιμετώπισή τους είτε είναι αδύνατη είτε θα πάρει χρόνο και θα έχει έξτρα κόστος και ταλαιπωρία.

3. Σε περίπτωση ακύρωσης, μπλέξαμε

Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να ταξιδέψουμε, τα πράγματα είναι ακόμα πιο περίπλοκα με τους μεσάζοντες. Άκρη σε περίπτωση ακύρωσης, βγάζεις μόνο στο site της αεροπορικής ή στο τηλεφωνικό τους κέντρο, κάτι που δεν μπορείς να κάνεις αν η κράτηση έγινε σε άλλο site.

4. Δεν είναι όλα έμπιστα 

Κάποια έχουν κακές κριτικές online, ψάξτε καλά πριν προχωρήσετε! Για παράδειγμα, γράψτε στο google “όνομα εταιρείας reviews” και δείτε απόψεις χρηστών στο trustpilot και στο tripadvisor. Προσοχή. Όλες οι κριτικές θα είναι αρνητικές. Σπάνια κάποιος μπαίνει στη διαδικασία να μπει σε ένα τέτοιο site για να μοιραστεί τη θετική του εμπειρία, αν δεν τον έχουν πληρώσει. Οπότε βρείτε στις κριτικές πώς η συγκεκριμένη εταιρεία διαχειρίζεται ακυρώσεις, διαχείριση κράτησης και προβλήματα κατά την πτήση.

5. Δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα μίλια μας

Κι αυτό είναι κάτι που θέλουμε. Και μπορούμε να το κάνουμε μόνο από το επίσημο site της εκάστοτε αεροπορικής.
Εννοείται πάντα κάνουμε την έρευνά μας στο skyscanner, το Google flights, το low fare calendar της Aegean και μετά κλείνουμε από το επίσημο site, ξέροντας ότι έχουμε βρει την πιο συμφέρουσα επιλογή για εμάς.
Εσείς κλείνετε από τα επίσημα sites ή προτιμάτε άλλους παρόχους;

Αν σας αρέσουν τα άρθρα μας, κεράστε μας έναν καφέ

* Photo by Asael Peña on Unsplash
** To άρθρο περιέχει affiliate links

Δείτε επίσης

Κάντε το οπωσδήποτε με τα διαβατήρια/τις ταυτότητες πριν από κάθε kidcation

Δείτε γιατί χρειάζεται να έχετε ηλεκτρονικά αντίγραφα των εγγράφων ταυτοποίησής σας στο εξωτερικό.

2 μονά ή 1 διπλό καρότσι για ταξίδι με μωρά/μικρά παιδιά;

Για τους γονείς που ταξιδεύουν με δίδυμα στα καρότσια ή με δύο παιδιά διαφορετικών ηλικιών που όμως και τα δύο είναι σε ηλικία για καρότσι, υπάρχουν δύο επιλογές σε πτήση: 1 διπλό καρότσι ή 2 μονά καρότσια.

Tips για μια πιο άνετη πτήση με μικρά παιδιά

Απλά tips που θα κάνουν κάθε πτήση με παιδιά κάθε ηλικίας όχι μόνο άνετη, αλλά μια ευχάριστη εμπειρία για όλους.

post a comment