Πτήση Με Δίδυμα Νήπια
Οι πτήσεις μας προς και από την Αγγλία δεν ήταν και ό,τι πιο εύκολο έχουμε κάνει ως γονείς διδύμων… Ομολογουμένως. Θυμάστε την πρώτη μας πτήση όταν ήταν 8 μηνών, ήταν σύντομη και παρ’ όλ’ αυτά δεν ήταν και παιχνιδάκι. Πόσο μάλλον τώρα. Σχεδόν 4 ώρες πτήση, με δύο αγόρια γεμάτα ένταση!
Δείτε επίσης:
Πτήση με δίδυμα μωρά
Η διαμονή μας στο Chicheley Hall
Ημερήσια στα Cotswolds με τα δίδυμα
Μια μέρα στην Οξφόρδη με τα δίδυμα
Τι έκανε τις πτήσεις μας πιο εύκολες
1. Σίγουρα, το να έχεις το μικρότερο διδυμοκάροτσο της αγοράς βοηθάει. Το Holiday Double της Britax το πήραμε από το Market Place των Public, παρακαλώ. Είναι το πιο ελαφρύ διπλό της αγοράς (μόλις 10 κιλά) και έχει ιμάντα που σημαίνει ότι το φοράς και στην πλάτη. Με αυτό, πλοηγηθήκαμε από το αχανές parking στο αεροδρόμιο και από την είσοδο προς την πέρα πύλη της ryanair, εύκολα και άνετα.
2. Καμία μα καμία αεροπορική δεν εγγυάται ότι θα παραδώσει το καρότσι σας όπως το βρήκατε. Η Ryanair και η Norwegian μάλιστα προτείνουν την Prampack της Stokke. H Norwegian συγκεκριμένα λέει ότι αν το καρότσι σας δεν είναι αποθηκευμένο σε αυτή, και χαλάσει, δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη. Κι επειδή στην πτήση μας από Λέσβο η αεροπορική το έσπασε το καροτσάκι μας και το έπαιξαν και τσαϊνίζ στην αρχή (τελικά, μας πήρανε καινούργιο), άμεσα προμηθευτήκαμε την prampack. Βέβαια, το holiday double είναι μικρό για την τσάντα αυτή. Οπότε τη γεμίσαμε με πάνες και μπουφάν!
3. Ο μάρσιπος! Έχω τον ergobaby πια, ο οποίος είναι μέχρι 27 κιλά. Ο Ορφέας (12,5 κιλά) μια χαρά κάθεται και στην μπροστινή θέση ακόμα. Ο Γιώργος όχι. Τον χρησιμοποίησα στο αεροδρόμιο Αθηνών, μιας και δεν παραλάβαμε το καρότσι στην έξοδο του αεροπλάνου, αλλά στον ιμάντα… Τον χρησιμοποίησα για να μπούμε στο αεροπλάνο στην Αθήνα και στο Luton, μιας και δεν υπήρχε φισούνα. Για την ακρίβεια, υπήρχε σκάλα!
4. Είχαμε πάρει καινούργια παιχνίδια από τα public, μικρά και χωρίς πολλά κομμάτια (έως 2).
5. Eιχαμε κατεβάσει τα αγαπημένα τους video στο netflix και απασχολήθηκαν αρκετά με αυτά.
6. Ο Κώστας έχει kid interface επιλογή στο κινητό του – λιώσανε με αυτό!
7. Εννοείται είχα μαζί μου κάμποσα σνακ!
8. Η μάλλινη πασμίνα μου (λύση για καλοκαίρι: sarong). Ο Ορφέας κοιμήθηκε στα ζεστά.
9. Το ότι ήταν ώρα ύπνου. Ο Ορφέας κοιμήθηκε σε ολόκληρη την πτήση του γυρισμού και 35 λεπτά πριν προσγειωθούμε στο Luton. Ο Γιώργος κοιμήθηκε στο αεροδρόμιο του Luton κάμποση ώρα και έτσι στην πτήση του γυρισμού ήταν ξεκούραστος και ήρεμος.
Τι έκανε τις πτήσεις μας πιο δύσκολες
1. Το ότι ήταν ώρα ύπνου! Ο Ορφέας μέχρι να κοιμηθεί στην πτήση προς Luton, ήταν φοβερά εκνευρισμένος. Ο Γιώργος πάλι, νύσταζε και δεν κοιμόταν. Άρα είχαμε δυο πιθηκάκια μαζί μας.
2. Βιβλία δεν διάβασαν καθόλου. Ούτε τα κοίταξαν. Απλά, βάρυναν την πλάτη μου. Τα αρκουδάκια τους επίσης.
3. Το χαλασμένο παράθυρο της ryanair. Είχα πολύ ήλιο, λέμε.
4. Το ότι ο Γιώργος δεν ήθελε να κάτσει ούτε στην απογείωση ούτε στην προσγείωση στην πτήση επιστροφής. Το πλήρωμα της wizzair σχεδόν μας ζήτησε να φύγουμε και όλοι οι γύρω συνεπιβάτες μας μάς κοιτούσαν αγριεμένοι. Τέλεια, σου λέω.
5. Το ότι ο Γιώργος δεν ήθελε να κάτσει στο καρότσι όταν φτάσαμε στο Luton και όταν φτάσαμε στο Βενιζέλος. Ευτυχώς, έκατσε πάνω στις αποσκευές, γιατί αλλιώς στο parking θα ήμασταν.
6. Δεν θα ήταν άσχημα να είχαμε παραλάβει το καρότσι μας στην έξοδο του αεροπλάνου όταν φτάσαμε στην Αθήνα (το παραλάβαμε στον ιμάντα). Ναι μεν ο Γιώργος μπορεί να μην καθόταν, αλλά δεν θα είχα τον Ορφέα στον μάρσιπο και δεν θα κουβαλούσαμε τις χειραποσκευές και τον Γιώργο στα χέρια επί 30 λεπτά μέχρι να φτάσουμε στον ιμάντα.
7. Η διάρκεια (σχεδόν 4 ώρες)! Στη 1 ώρα άντε και τους βολεύεις. Αλλά 4 ώρες, 2 πιθηκάκια…